کجای جاده هستم
کجای جاده هستم

 

 گاهی دلم میگیرد.....


باخودم میگویم:


کجای جاده را اشتباه رفتم


خدایا....


دستانم رابگیر....


باورکن تنهایم...


باورم کن...

دلم شکسته...

درحقم نامردی شده...

کفرنیست حرف دل است


توبه به دل نگیرخدای مهربونم  چه کنم حرفه دلم بو.د ببخشید خدا جون...



نظرات شما عزیزان:

HANIYE
ساعت17:35---26 تير 1393
دلم کمی خدا میخاهد
کمی سکوت
کمی دل بریدن میخواهد
کمی بهت
کمی آغوش آسمانی
کمی دور شدن ازی "جنس " آدم ها
پاسخ:منم میخوام یه مدت دور باشم دلم تنگه ای داد خدا


نازنین
ساعت10:45---7 تير 1393

پاسخ:مرسی عزیزم خجالتم نده


maryam
ساعت9:38---7 تير 1393
سلام وب شیکی داری متنات واقعاقشنگه دوس داشتی به منم سربزن
پاسخ:سلام عزیز چشم ...ممنون که سر زدی


سامان
ساعت20:34---5 تير 1393
خدایش لایک داشت بازم آپ کن
پاسخ: نظر لطف شماس سامان جان چشم وقت بکنم اپ هم میکنم


zahra
ساعت19:28---3 تير 1393
لايكككككككككك
پاسخ:عزیزی


مریم
ساعت13:16---3 تير 1393
لایک
پاسخ:تشکر و قدر دانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 20:2 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه