نه دلداری ندارم
نه دلداری ندارم

دلی دارم که دلداری ندارد

متاع من خریداری ندارد

مرض من پرستاری ندارد

نه دلداری نه دلجویی نه دلسوز ی

به کار من کسی کاری ندارد

دلم از درد تنهای گرفته

مقیم شهر غم یاری ندارد

ز یاد دوستان رفته است نامم

کهن افسانه بازاری ندارد

گل پژمرده گل کاری ندارد

ندارم قیدی ،آزاده حالم

 بنازم بی نیازی را که جز عشق

کسی بر دوش من یاری ندارد....

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت20:42---20 خرداد 1393
سلاممم
هم متنش قشنگه هم غالبش داداش
موفق باشی
پاسخ:سلام به تو آجی چشمات قشنگ میبینه


تنها
ساعت22:05---18 خرداد 1393

قشنگ بود دادا...
پاسخ:نظر لطفته تنها جان



حسین
ساعت21:52---18 خرداد 1393
عالی مثله همیشه
پاسخ: خودت عالی هستی حسین دادا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 21:9 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه