Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒباید فراموشت کنم Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒباید فراموشت کنم Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

حقم نبود که اینجوری بری تنهام بذاری منو با یه مشت خاطره_ میونه غم تنهام بذاری

این عشق نشد این که تو همش حرف جدایی بزنی خودت بیای تو زندگیم

خودت ازم دل بکنی/ باید فراموشت کنم تو از دلم جداشدی

نمیدونم کجایو با کی هم صدا شدی

.....

پا میذارم رو خاطرات چشماتو از یاد میبرم/میاد یه روز سرت بدون. هرچی آوردی به سرم

این عشق نشد همش حرف جدایی بزنی

غرورمو شکستیو_ تنه زدی به عشقه من/ تقاص کارت رو میدی_ میگره  آهه من

باید فراموشت کنم تو از دلم جدا شدی نمیدونم کجایو باکی هم صدا شدی

دوستت داشتم قدرموندونستیگریه

 

 



نظرات شما عزیزان:

دل شکسته
ساعت10:14---6 تير 1393
این مطلبت فابریکه منه
راست میگی تقدییم به تو دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 20:2 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه