آمدی_ولی باز رفتی
آمدی_ولی باز رفتی


خيلي وقت بود که دلم مي خواست بنويسم


اما نه وبلاگی داشتم نه سایتی خصوصی


و نه حرفي براي نوشتن.....


مي خواستم از قلبهای پوچ بنويسم


از تمام نامهرباني ها _از خیانتها_از بی تفاوتی های عشقم
و
از گذشته هايي که همه به باد سپردند.....


دلم مي خواست از عشق بنويسم

اما چيزي براي نوشتن نداشت....


گرمای خورشید را میبینی


صداي پر شدن نفسها از خاکستر


ابرهاي تیره تار یک و درخت ها ی بی رنگ


و گلداني که نظاره گر ريختن گلبرگهايش بود ....


 دلم مي خواست بنويسم

از تو....


که آمدي ، ولي باز رفتي....


ولي نتوانستم....به تو برسم و دلم مثله همیشه تنها ماند....گریه








نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت18:53---9 تير 1393
سلام
وب جذابی داری
به منم سر بزن
پاسخ:سلام گلم چشم حتما


maryami
ساعت12:41---9 تير 1393
یه روزی میشه همه تاوان کاراشونو میدن نگران نباش
پاسخ:ایشالله گلم


tarane
ساعت11:04---8 تير 1393
یعنی چت شده مهدی؟؟
با من درد ودل کن
پاسخ:ممنون ترانه جان سر میزنی به قول یکی از شما به رسیده


مریم
ساعت20:46---7 تير 1393

وااااااااااااااااااای الهی بگردم خیلی عذاب کشیدی؟

پاسخ:نگم بهتر به اندازه خودم عذاب کشیدم

ممنون که سر زدی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 20:17 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه