آرامش
آرامش

به دیدارت نمی آیم


که هر دیدار


بهانه ای می شود برای دلتنگی


وقتی من آن قدر عاشقم


که در تلاقی با چشم های تو


تمام سلول هایم به حرف می آیند


وتو آن قدر خسته ای از شنیدن حرف های دلم


که من از چشم های پر ستاره ام احساس شرم می کنم


مگر حرارت کوره انتظار


چند هزار درجه است ؟


که من وقتی به دست های تو می رسم

 

گرمای دستت به من آرمش میدهد

چه فایده حتی آرمش از من گرفتی ......



 



نظرات شما عزیزان:

maryami
ساعت13:19---14 تير 1393



هیچ گاه

برای دیدارت

زمان تعیین نمیکنم...

شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند...

upam
پاسخ:چشم عزیزم حتما سر میزنم


نازنین
ساعت17:21---11 تير 1393
یادت را از من نگیر....
بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی هایم کم نیست...
پاسخ:لایک گلم


maryami
ساعت17:58---10 تير 1393
دلم یک غریبه می خواهد

بیاید بنشیند فقط سکوت کند

من هـی حرف بزنم
...

و بزنم و بزنم

تا کمی کم شود از این همه بار

بعد بلند شود و برود

نه نصیحتی نه..

انگار نه انگار!!
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ

پاسخ: لایک متن زیبایی بود ممنون گلم سر زدی


tarane
ساعت12:12---10 تير 1393
الهی داداش
پاسخ:ممنون سر میزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 22:4 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه