سنگ صبور
سنگ صبور

خانه خراب تو شدم

به سوی من روانه شو


سجده به عشقت می زنم


منجی جاودانه شو


ای کوه پر غرور من


سنگ صبور تو منم


ای لحظه ساز عاشقی


عاشق با تو بودنم


روشنترین ستاره ام


می خواهمت می خواهمت


تو ماندگاری در دلم


می دانمت ، می دانمت





نظرات شما عزیزان:

sonygirl
ساعت15:13---3 مرداد 1393
نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی می کنم...

نمیدانم که باید چشم انتظار بهاری باشم...

یا هیزم شکن پیر...
پاسخ:قشنگ مثله همیشه لایکتو زدم


نازنین
ساعت18:32---16 تير 1393
لایککککککک
پاسخ:i love you


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 17:44 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه