دلی مثله دریا
دلی مثله دریا

 

 

عاشق آدمایی ام که نگفته حالتو می فهمن


همونا که ناگفته های دلتو با یه نگاه به چشمات تا آخر می خونن


عاشق آدمایی ام که دلی دارند مثله دریا


وسیع و عمیق...

 

عاشق آدمای هستم که صداقتشون مثله آسمون بزرگ بی پایانه


وجودشون یه پناه قرص و محکم واسه خستگی هات


یه مرهم واسه زخم هات


دلت از همه دنیا هم که پر باشه


با واژه واژه کلامشون آروم می گیری...

 

آره من عاشق اینجور آدمایی هستم



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت16:06---28 تير 1393
تمام خستگی هایت را یکجا میخرم.....
تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی...!
پاسخ: سلام عزیز ممنون که بهم سر زدی به خاطر شماها آپ میکنم


HANIYE
ساعت14:16---28 تير 1393
خــــ ـــــودم پـــآس ...

ولــی رفیقآم آس

دنیآ مآل مآس

گور بآبآیه اونی ک مآرو نخوآس

سرمون بآلآس ... چون بآلآ سرمون خدآس

پرچممونم بآلآس
پاسخ:وای عجب لایکی بهت دادم


نازنین
ساعت9:41---27 تير 1393
سلامت باشند....رفقایی که تاریخ انقضا ندارند...
پاسخ:خیلی مخلصیم


tarane
ساعت14:22---25 تير 1393
سلام دادا
خوبی؟
ببخشید یه مدت نتم خراب بود نشد سر بزنم
مثل همیشه خوب وعالی
موفق باشی
پاسخ:اشکال نداره آبجی فدای سرت


مریم
ساعت21:33---24 تير 1393
لآیکــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:تشکر عزیز


maryami
ساعت16:06---23 تير 1393
قشنگ بود
پاسخ: گلم ممنون من که شرمندم با این نظراتت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 19:4 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه