افسوس_نمی دانی
افسوس_نمی دانی

دلم آینه درد است نمی دانی تو


کلبه ام ساکت و سرد است نمی دانی تو


بی تو سردترین خاطره ها می دانند


فصل هایم همه سرد است نمی دانی تو


دیر سالیست که در دست جنون چون مجنون


دل من بادیه گرد است نمی دانی تو


عاشقم کردی و رفتی و کنون با دل من

 

افسوس نمی دانی که قلبم را دو دستی تقدیمت کردم اما تو شکستی



نظرات شما عزیزان:

maryami
ساعت19:08---6 مرداد 1393
خوش به حال عروسک آویزان به
آینه ماشین
کل پستی و بلندی زندگیش را
فقط میرقصد !
چشمایه من لبریزدردن همیشه گرفته حالم بی تو در گیر دنیام آرزوی هایه محالم اگه قلبم از درد دوری تو شکسته باسه اینه به تو نرسیدم


ali
ساعت18:45---31 تير 1393
سلام دوست: مطالبت زیباس احساسی تبریک میگم بیشتر ازا ین موفق باشی
پاسخ: سلام علی جان ممنون که نظرتتو گفتی


نازنین
ساعت17:35---29 تير 1393
دلتنگی همیشه از ندیدن نیست...
لحظه های دیدار با همه زیبایی گاه پراز دلتنگیست....
پاسخ:سلام عزیز ممنون با نظراتت ..جبران میشو.د


sonygirl
ساعت17:26---29 تير 1393
ghashanggg boooooooooood

پاسخ:ممنون خجالتم میدی


HANIYE
ساعت21:45---28 تير 1393

پاسخ:تنکیو!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 20:21 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه