نذار تنها بمونم
نذار تنها بمونم

صدا بزن اسممو تو ، زمستونم بهار بشه

وقتی تو  نیستی تو خونه

نه یه غم،، هزار غم میگیره این دلم

تو  یه دلم میگم که  کاش  دلم هزار هزار بشه

اونی که میونه منو تو خط جدایی کشیده

دل میگه نفرینش کنم به درد مون دچار بشه

یه روز اگه دستای من با دستایه تو  یار بشه، تنهایم به پایان میرسیه

با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم، که از عشقه تو بیشتر ازاین دور بمونم......

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت20:08---14 خرداد 1393
سلاممممم

خوبی؟

خسته نباشی

خوندمش مثل قبلی ها عالی بود

امیدوارم موفق باشی
پاسخ:سلام گلم تشکر خوبم نظر لطفتونه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 17:22 ] [ MEHDi ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه